دل من گریه می خواد...
چشم من بیا و ز من یادی بکن / گونه هام شکسته شد کاری بکن / غیر گریه مگه کاری میشه کرد / کاری از ما بر نمی یاد زاری بکن / اون که رفته دیگه هیچ وقت نمی یاد / تا قیامت دل من گریه می خواد.
چشم من بیا و ز من یادی بکن / گونه هام شکسته شد کاری بکن / غیر گریه مگه کاری میشه کرد / کاری از ما بر نمی یاد زاری بکن / اون که رفته دیگه هیچ وقت نمی یاد / تا قیامت دل من گریه می خواد.
مثل هزاران چیز دیگر که توی این دنیا نیست ولی آدما باز الکی دنبالشان می گردند. نمی دانم شاید بشود اسمش را گذاشت دل خوشی .
دل خوشی من این است که می دانم هستی
اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند.
می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی.......
می رسد روزی که تنها در کنار عکس من قصه ی عشق کهنه ام را مو به مو از بر کنی......
هر روز من تکرار روزهای غریبانه من است.
آن روزهایی که دل تنگی و تنهایی تو را می خواند چگونه خواهد گذشت؟
خاطرات خوش و دل تنگی من ریشه در غم دارد.